"Τρέχα γύρευε στο Βόλο", Πέμπτη 24/05/12
Διοργάνωση:
• Δημος Βόλου
• Περιφερειακή Δ/νση Θεσσαλία
• Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας
• Σχολικός Σύμβουλος 1ης Εκπ. Περιφ. Ν. Μαγνησίας
• Eργαστήριο Mελέτης, Διδασκαλίας και Διάδοσης της Eλληνικής Γλώσσας (E.M.Δ.Δ.E.Γ.), Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
• Σχολική Πρακτική Π.Τ.Δ.Ε. ,Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
• Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας
• Σύμπραξη Εκπαιδευτικών Ν. Μαγνησίας ,
• 16ο Δ.Σ.Βόλου, 30ο Δ.Σ.Βόλου,1οΟλοήμερο Δ. Σ. Πορταριάς, Δ.Σ. Ιωλκού,
13ο Δ.Σ.Βόλου, 3ο Δ.Σ Βόλου, 3ο Δ.Σ Ν. Ιωνίας, 2ο Ειδικό Δ.Σ. Βόλου,
21ο Δ.Σ. Βόλου, 7ο Νηπ/γείο, 36ο Νηπ/γείο Βόλου, Νηπ/γείο Μικροθηβών.
• Σύλλογος γονέων & Κηδεμόνων 16ο Δ.Σ. , 30ο Δ.Σ. Βόλου.
Συντονιστές δράσης:
Κωνσταντινίδης Φίλιππος- Δήμου Πασχάλης
Οι δράσεις «Τρέχα γύρευε στο Βόλο» έρχονται για να δώσουν ένα
διαφορετικό πλαίσιο έκφρασης, που βασίζεται κυρίως στη βιωματική μάθηση,
τη δημιουργική δραστηριότητα και την επαφή με φυσικά υλικά,
αναζητώντας νέους διαύλους προσέγγισης της γνώσης. Αποτελεί
παράλληλα ένα πλαίσιο ανάδειξης των δημιουργικών ικανοτήτων των
εκπαιδευτικών που καταφέρνουν να αξιοποιούν οτιδήποτε υλικό στην
προσπάθειά τους να δημιουργήσουν εργαλεία μάθησης και να αναδείξουν τις
δυνατότητες των μαθητών τους. Στο πλαίσιο αυτό εμπλέκονται
εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων προσφέροντας μια διαθεματική
προσέγγιση στα κεντρικά θέματα των δράσεων, το βιβλίο, το περιβάλλον, το
κουκλοθέατρο, το παραμύθι, την πλαστική και εικαστική τέχνη, τη
μουσική, το χορό και την κίνηση. Επίσης μια σειρά τοπικών φορέων,
όπως το Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας συμβάλλουν με το ανθρώπινο δυναμικό του σε
εργαστήρια, δίνοντας τη δυνατότητα για μια περιβαλλοντική εκπαίδευση με
βάθος και περιεχόμενο. Σημαντική επίσης είναι και η συμμετοχή του
Συλλόγου διδασκόντων κ΄ Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Οι δράσεις φιλοξενούνται. στους χώρους των 16Ου και 30Ου Δημοτικών Σχολείων Βόλου. Συμμετέχουν παιδιά από δημοτικά σχολεία, νηπιαγωγεία και ειδικά
σχολεία με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών που δραστηριοποιούνται σε
αντίστοιχα προγράμματα στα σχολεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου